ODYOMETRİ ÖNLİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
Önlisans Derecesi |
2 |
120 |
Örgün |
|
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||
KPÖÇ1 | KPÖÇ2 | KPÖÇ3 | KPÖÇ4 | KPÖÇ5 | KPÖÇ6 | ||||||||||
-İşitme ve işitme organını incelemek | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||
-İşitmenin normal ve anormal özelliklerini ortaya çıkarmak | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||
-İşitme kaybı, işitme ve denge bozukluğunun türünü tespit etmek | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||
-Tanısı konulan anormal işitme özelliklerinin rehabilitasyonu için çalışmak | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||
-İşitme engelli hastaların sağlık, yaşam ve eğitim seviyelerini yükseltmek | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||
-İşitme cihazı ve implant tasarımı, üretimi, bakımı ve satış-pazarlamasında görev almak | -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | ||||||||||||||
-Endüstriyel odyometri kavramı ile iş yerlerindeki gürültü seviyesini kabul edilebilir düzeye indirmek veya bu düzeyde tutmak | -Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | ||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |